اجرای نمایش بازاریابی محتوا

اجرای نمایش بازاریابی محتوا

آیا تا به حال بازاریابی محتوا با نام تجاری خودتان یعنی نمایش بازاریابی محتوا مربوط به خودتان را انجام داده اید؟

اگر به این سوال، پاسخ “مطمئن نیستم” یا “خیلی خوب نیست” داده اید، نگران نباشید.

شما ممکن است فقط نیاز به یک نیشگون داشته باشید.

این چند راهنمایی به بهبود عملکرد نمایش بازاریابی محتوا کمک خواهند کرد.

 

نکات طلایی نمایش بازاریابی محتوا

بنویسید
استراتژی بازاریابی محتوا در برند شما چیست؟

خوب است بدانید که طبق تحقیقات مؤسسه بازاریابی محتوا، فقط 38 درصد از همه بازاریابان محتوای B2C دارای یک استراتژی محتوای مستند بودند.

با این حال، تقریبا 60 درصد از موفقترین بازاریابان، یک استراتژی مدون داشتند.
اهداف داشته باشید و بدانید که چگونه آنها را اندازه گیری کنید.
داشتن اهداف برای بازاریابی محتوای شما باید یک بخش کلیدی از هر استراتژی باشد.

اما برای رسیدن به اهداف، کافی نیست. شما همچنین باید بدانید که چگونه اهدافتان را پیگیری کنید، به طوری که هر روز بتوانید بگویید که آیا امروز در راه رسیدن به آنها هستید یا خیر.
صحبت کنید
ممکن است امر مربوط به محتوای شما در حال سقوط باشد، زیرا شما هیچ ایده مستقلی ندارید که مخاطب شما چه کسی است یا به این دلیل که سعی دارید برای همه مردم همه چیز باشید!
این یک خطای بزرگ استراتژیک است.
فراتر از نوشتار فکر کنید
آیا شما تمام بودجه بازاریابی محتوای خود را به پستهای نوشتاری اختصاص میدهید؟

خوب است اما شما میتوانید وقت خود را برای گسترش بیشتر تواناییهای خود و اشکال جدید امتحان کنید.
در حالی که محتوای نوشتاری قطعا جایگاه رفیع خود را دارد، اما محتوای بصری و ویدیویی میتواند به شما در رسیدن به مخاطبان جدید با سلایق و علایق جدید کمک کند و شما از این طریق با افرادی که از طریق متن با محتوا ارتباط برقرار نمیکنند، مرتبط میشوید.
به گزارش Hubspot ، تعداد افرادی که مایل به تماشای ویدئو در مورد چیزی هستند، چهار برابر بیشتر از افرادی است که مایل به خواندن درباره آن هستند. به همین ترتیب، Infographics نسبت به سایر انواع محتوا، سه برابر بیشتر در رسانه های اجتماعی بازدید میشود.
با تکنولوژی بازی کنید
تکنولوژیهایی مانند AI و واقعیت مجازی / افزوده، چهره نمایش بازاریابی محتوا را تغییر می دهند.

از تکنولوژی جدید ترس نداشته باشید. به آن ضربه بزنید تا ببیند چگونه می تواند به شما کمک کند.

هدف گروه سشات کمک به افزایش آگاهی از طریق محتوا میباشد.

با ما همراه باشید.