اخبار نمایشگاه رسانه های دیجیتال: روش های سنتی برای جذب و افزایش مشتری پاسخگو نیست

اخبار نمایشگاه رسانه های دیجیتال: روش های سنتی برای جذب و افزایش مشتری پاسخگو نیست

در سلسله گزارش های اخبار نمایشگاه رسانه های دیجیتال پای صحبت های حسین ابراهیمیان مدرس کارگاه هک رشد یا دیجیتال مارکتینگ (بازاریابی آنلاین) در یازدهمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال می نشینیم.

“بازاریابی آنلاین با استفاده از شبکه های اجتماعی از سال 2010 به وجود آمد و اکنون روشن سنتی در این حوزه پاسخگو نیست.”

به گزارش ستاد خبری یازدهین نمایشگاه رسانه های دیجیتال حسین ابراهیمیان گفت: در حوزه هک رشد خلاقیت اهمیت دارد اما اگر فردی خلاق نباشیم با روش های دیگری نیز نمی توانیم در جذب مشتری موفق باشیم. وی به معیارهی اجتماعی فروش تاکید کرد و گفت: شخصی که در بازاریابی آنلاین فعایت می کند باید اصولی از علم روانشناسی بداند تا در این حوزه موفق باشد.

مدرس این کارگاه اضافه کرد: به دلیل پر هزینه بودن روش های رشد بازاریابی سنتی، رقابتی بودن بیش از حد بازاریابی سنتی، صرف کم ترین هزینه در هک رشد ، جذب و حفظ سریع مشتریان در هک رشد لازم است که از هک رشد استفاده کنیم. ابراهیمیان به روش های ساده در بازاریابی آنلاین نیز تاکید کرد و گفت ، در بازاریابی آنلاین قرار نیست کارهای بسیار عجیب انجام دهیم بلکه با روش های ساده می توان در این حوزه موفق بود.

وی درخصوص ابزارها و روش های هک رشد نیز گفت: با بهینه سازی موتورهای جستجو به صورتی که در نتایج جستجو عنوان کار بازاریاب بالاتر از همه بیاید بسیار با اهمیت است. ابراهیمیان افزود: با تجزیه و تحلیل وب سایت و نیز بازاریابی ایمیلی به دلیل احترام به مخاطب می تواند در این حوزه موثر باشد. وی هک رشد را برای کسانی که کسب و کارهای نو با استارتاپ ها فعالیت دارند بسیار با اهمیت دانست.

مدرس کارگاه هک رشد در نمایشگاه رسانه های دیجیتال شناخت مخاطب را بسیار مهم عنوان کرد و گفت: دسترسی به مخاطبان هدف با سرعت بالا در هک رشد بسیار اهمیت دارد. وی تنها هدف هک رشد را رشد دانست و گفت: این رشد باید افزایش و حفظ مشتری داشته باشد.

ابراهیمیان داشتن پیشینه فنی ، اطلاعات قوی ، هوشمند بودن در زمینه یافتن راه حل نگرش قوی از اصول کسب و کار ، قدرت تجزیه و تحلیل عمیق و واکنش سریع را از ویزگی های فرد فعال در حوزه بازاریابی دیجیتال عنوان کرد . مدرس کارگاه هک رشد گفت: جذب کاربر ، فعال سازی شبکه اجتماعی، حفظ و نگهداری مشتری و ارجاع محصول به مشتریان دیگر باید از جمله اولویت های فعالان حوزه بازاریابی آنلاین باشد.

ابراهیمیان وبلاگ نویسی ، تولید پادکست ، تولید راهنما و مقالات آموزشی و ارائه کنفرانس را از جمله عوامل جذب بازدیدکنندگان دانست.

وی گفت: بازاریابان آنلاین به جای ترغیب افراد به سراغ آنها بروند و آنها را به سمت وب سایت و محصول خود بکشانند.

منبع خبر: مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال

نویسنده

شاید این گفته از ویرجینیا وولف کفایت کند: گاهی در رویا دیده ام که روز داوری فرا می رسد و فاتحان و وکیلان و دولتمردان بزرگ برای گرفتن پاداش شان می آیند(با تاج ها و رداها و نام هایی که روی ستون های مرمرین حک شده است) و خدا ما را که کتاب به بغل می آییم می بیند، به پترس قدیس رو می کند و می گوید: «نگاه کن! اینها بی نیاز از پاداشند چون خواندن را عاشق بوده اند.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.