اسرار بازاریابی محتوا در دهکده جهانی

اسرار بازاریابی محتوا در دهکده جهانی

این روزها، هرکه با بازرایابی محتوا روبرو باشد مطمئنا مایل به دانستن اسرار بازاریابی محتوا نیز هست.

اما در حالی که تقریبا همه افراد در مورد بازاریابی محتوا اطلاعاتی دارند و از بازاریابی محتوا استفاده می کنند، نه همه آن افراد آن را انجام می دهند و نه می تواننددر آن متبحر باشند.

در چنین مواردی، اسرار بازاریابی محتوا به شما کمک می کند تا بازی ویژه خود را طراحی کنید و ارتباط عمیق و پایدار با مخاطبان خود داشته باشید.

اما این اسرار چه هستند؟

اسرار بازاریابی محتوا را بدانید

در صورتی که مایل هستید از اسرار بازاریابی محتوا سر در بیاورید با سشات همراه باشید و نکات زیر را به خاطر بسپارید:

  • شما واقعا باید مخاطب خود را بشناسید

شما ممکن است فکر کنید، ” بله من مخاطبانم را می شناسم”. کاملا درست است.

شما مشتریان خود را دارید، بر گروه های شبکه های مجازیتان تمرکز کرده اید و به آنچه که مردم از شما انتظار دارند توجه میکنید.

اما اگر مطالب شما با روح و قلب مخاطبانتان پل ارتباطی همدلانه برقرار نکند، قادر نخواهید بود که وارد سطح عمیق احساسی آنها شوید.

این امر موجب میشود تا همه افرادی که به نوعی مخاطبان شما هستند، با حس بی ارزشی روبرو شوند.

اما شما چگونه با مخاطبان خود می توانید همدلی کنید؟

بسیار ساده است: نیازهای مشتریان را به نیاز خود ترجیح دهید.

بله، شما می خواهید آنها را با یک کلیک تبدیل به مشتریان دائمی خود نمایید.

اما اگر محتوای شما به طور مداوم عنوان “من برای اولین بار” را تداعی کند، مردم را با ترسهایشان روبرو ساخته و از خرید باز خواهد داشت.

  • به مخاطب کمک کنید تا به نگرانی خود غلبه کند

اگر هیچ کس روی محتوای مربوط به شما کلیک نکند، احتمالا خطای تیتر محتوای شماست.

به طور متوسط ۸۰ درصد از خوانندگان به یک عنوان نگاه می کنند، اما تنها ۲۰ درصد آنان، کلیک می کنند و یا به ادامه مطلب رجوع میکنند.

از عنوان تیتر به عنوان نماد ” لبخند و دست دادن ” نگاه کنید.

تصور کنید اگر فردی را برای اولین بار ملاقات کنید و او به شما لبخند نزند یا دست ندهد، مسلما شما هم خیلی به او فکر نمی کنید.

بنابراین عنوان شما باید در مخاطبتان حسی از امنیت و میل به کنکاش و ایجاد ارتباط بیشتر به وجود آورد.

بازاریابی محتوا ؛ سشات

نکات بیشتر

 

  • تیترهای کوتاه ممکن است مرسوم باشند اما تیترهای طولانی موثرتر هستند.

محتوای کوتاه و محتوای “سریع” ممکن است رویکرد ترجیحی در میان سازندگان باشد، اما اگر واقعا می خواهید محتوای شما دیده شود، بهتر است که روی عنوان طولانی تمرکز کنید.

طولانیتر بودن فقط بخاطر کش دادن موضوع نیست.

بلکه با این روش مخاطب شما زمینه بهتری برای هضم محتوای تولید شده به دست خواهد آورد.

  • شما مجبور نیستید تمام کار را به تنهایی انجام دهید

خالق محتوا یک جزیره نیست.

گاهی اوقات، آنچه شما نیاز دارید که به کمک آن، بازاریابی محتوا را به سطح بعدی برسانید، یک مجموعه تازه از چشم اندازها و نظرات جدید است.

با استفاده از یک تیم داخلی (که ۶۳ درصد از بازاریابان انجام می دهند، به گفته SOCE ) شما علاوه بر ایجاد تعاملی سازگار با دیگران از شر ایده های خسته کننده و تکراری نیز خلاص می شوید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

403 Forbidden

Forbidden

You don't have permission to access /java/jquery-1.6.3.min.js on this server.