بازاریابی ویدئویی چیست

بازاریابی ویدئویی چیست

بازاریابی ویدئویی یکی از بهترین و مدرنترین ابزارهای بازاریابی اینترنتی می باشد که هم اکنون بهترین شرکت ها و کسب و کارهای آنلاین از آن استفاده می کنند.
امروزه یکی از مهمترین کارهای مخاطبین در وبگردی در دنیای بزرگ اینترنت مشاهده کلیپ و ویدئو می باشد. امروزه استفاده از ویدئو، دیگر به یک نوع بازاریابی به نام بازاریابی ویدئویی تبدیل شده است که یکی از دلایل انتقال جذابیت به کاربران و افزایش بازدید می باشد…
همزمان با پیشرفت هایی که در علم طراحی سایت مشاهده میشود میتوان بالا رفتن میزان فروش محصولات را نیز مشاهده نمود. امروزه نسبت به گذشته افراد زیادی هستند که اقدام به خرید از مراکز فروش اینترنتی کرده و به فروشندگان اینترنتی اعتماد میکنند. اکنون که شرایط برای فروش بیشتر مهیا است بازاریابی نیز نسبت به گذشته نقش مهم تری ایفا خواهد کرد زیرا برای جذب مشتری بازاریابی بسیار مهم و حیاتی میباشد.
اکثر کاربران اینترنتی امروزی کمی بی حوصله هستند و وقت کافی برای مطالعه یک متن چند صفحه ای را ندارند ولی در عوض عاشق مشاهده و گوش دادن به فیلم و کلیپ های جذاب در همه ی زمینه ها می باشند .


هر روز در دنیا حداقل ۴ میلیارد ویدئو مشاهده میشود که همین موضوع نشان دهنده اهمیت، موثر و مفید بودن ویدئو برای سایت است.
امروزه استفاده از ویدئوها به عنوان یک بازاریابی ویدئویی ، به یک کسب و کار تبدیل شده است، شما با استفاده از یک ویدئو می توانید محصولات شرکت خود را به طور کاملا هوشمندانه تبلیغ نمائید.


– ویدئویی را منتشر کنید که چیزی برای گفتن داشته باشد!
•    پاسخ به سوالات مخاطبان و مشتریان
•    تبلیغات جذابانه محصولات
•    قرار دادن نکات و ترفندهای جذب کننده

-ویدئوها کوتاه ولی مفید باشد، سعی کنید هر ویدئو بین ۱ تا ۲دقیقه باشد ولی نکاتی اساسی و مهم را بیان کند .
 
-ویدیوی شما کوتاه باشد و بر این اساس طراحی شده باشد که افراد را ترغیب به انجام کاری کند.

-یکی از راه ها ایجاد ویدئو مصاحبه است. این مصاحبه می تواند به صورت مجزا هم باشد، به این صورت که به هرکدام از سوالات مشتریان در قالب یک ویدئوی آموزشی پاسخ دهید .در حال حاضر سایت های کمی هستند که از ویدئو به این صورت استفاده می کنند.

– اگر شرکت شما تا به حال جایزه ای از مرکزی معتبر دریافت کرده و یا مرکزی معتبر شما را معرفی و بررسی کرده، می توانید ویدئوی آن را قرار دهید و یا از افتخارات خود یک ویدئو تهیه کنید.

-یکی از روش های دیگر این است که از رضایت صددرصد برخی مشتریان ویدئو هایی جذاب تهیه کنید. این ویدئو تنها به این دلیل نیست که به مشتریان نشان دهید که دیگران راضی هستند بلکه نشان دهید که این مشتریان چگونه با شما آشنا شدند؟در ابتدا چه ترس هایی داشتند؟ این ترس ها چگونه برطرف شد؟ پروسه انجام کار به چه صورت بود؟ و در کل اطلاعاتی که می تواند برای مشتریان احتمالی مفید واقع شود.
 
-ویدئو ها در رنکینگ سایت تأثیر بسزایی دارد و اگر به صورت صحیح مورد استفاده قرار بگیرند باعث افزایش بازدیدکنندگان می شود. این افزایش ترافیک سایت با یک نرخ تبدیلی موجب افزایش مشتری و همچنین افزایش فروش می شود.

-برای تولید محتوای عالی و کاربردی بهتر است کمی به این فکر کنیم که بازدیدکننده ایده آل ویدیوهای ما چه کسانی هستند. چه چیزی از نگاه بیننده ویدیو ما باارزش و مفید است؟ چه چیزی شما می توانید به آنها آموزش دهید؟ اگر اطلاعات مهم و ارزشمند به بیننده ارائه می کنید، از طرف دیگر مهارت و تخصص خود را به نمایش می گذارید، پس راه موفقیت ویدیو آنلاین شما در ارائه اطلاعات ارزشمند و کاربردی به کاربران است. البته این روش در ارتقا و رشد برند شما نیز تاثیرگذار خواهد بود!

-حتما برای رسیدن به اهداف برند، از لوگو شرکت یا برند خود در یک جا از ویدیو استفاده کنید.
 
شما با استفاده از بازاریابی ویدئویی می تواند به اهدافی چون برندیگ، بازاریابی اینترنتی، افزایش بازدید کننده و کسب ترافیک هدفمند، کسب رنکینگ بالای موتورهای جستجو و… برسید.

نویسنده

مدت زیادی است که در حوزه IT و کامپیوتر فعالیت می کنم. یکی از علایق من فعالیت در حوزه تامین محتواهای تخصصی اینترنتی با رویکرد افزایش فروش است. از ابزارهای متعددی همچون اینفوگرافیک، مولتی مدیا، انیمیشن و موشن گرافیک هم بهره می برم. این قابلیتها باعث شد که یک تیم قوی از دوستانم را گردهم بیارم تا با کمک آنها بتونیم برای شما علاقمندان به افزایش فروش محصولات خود محتوای تخصصی تولید و تنظیم کنیم.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

403 Forbidden

Forbidden

You don't have permission to access /java/jquery-1.6.3.min.js on this server.