درسهای بازاریابی و تولید محتوا

درسهای بازاریابی و تولید محتوا

ممکن است شما در مورد بازاریابی و تولید محتوا شنیده باشید که یکی از بهترین راه های ارتباط با مخاطب در این زمانه است.

آمارها نشان می دهد بازاریابی محتوا مؤثرتر، ارزان تر و ساده تر از سایر انواع بازاریابی و تبلیغات است.
اما با این وجود شاید ندانید که چگونه شروع به کار کنید و یا بهترین روش را انتخاب کنید.

شما نگران هستيد كه اشتباه کنید و زمان و پول خود را هدر دهید.
چیزی که شما نیاز دارید کسی است که شما را با درسهای بازاریابی و تولید محتوا آشنا کند.

در این صورت خوشحال باشید. امروز، روز شانس شماست.
بازاریابی و تولید محتوا شامل ایجاد محتوای جالب، مرتبط و مفید برای ارتباط با مخاطب است.

این اقدام می تواند مشتمل بر خرید هم باشد، اما صرفا مربوط به فروش نیست.
نوع محتوایی که می توانید ایجاد کنید، ممکن است شامل محدوده ای از مقالات طولانی، تحقیقات ، فیلمهای کوتاه و خنده دار باشد.

شما همچنین می توانید infographics ، کلاژ عکس ، پادکست ها، و نمایش اسلاید را تولید کنید.
یک راه برای بازاریابی محتوا به عنوان یک استراتژی، تولید ورودی است. شما فعالیت های افراد یا زندگی روزمره را با محتوای تولیدی خود قطع نمیکنید. در عوض، آنها را برای رسیدن به سایتتان در مواقع نیاز آنها به راهنما، هدایت میکنید.
بازاریابی محتوا کمک میکند تا شما نام تجاری خود را به عنوان یک مقام معتبر در موضوعات خاص ایجاد کنید. و اگر به درستی انجام شود، مردم را قانع می کند که شما یک منبع قابل اعتماد از اطلاعات هستید.

 

درسهای بازاریابی محتوا

بازاریابی و تولید محتوا را چگونه بفهمیم؟

قبل از اینکه حتی شروع به ایجاد محتوا کنید، چند چیز را باید کشف کنید.
در نظر گرفتن یک رویکرد متمرکز بر هدف، به شما کمک خواهد کرد تا تعیین کنید که آیا محتوای شما به درد میخورد یا نه، زیرا فقط خود شما هستید که میدانید چه کاری میخواهید انجام دهید.
یکی دیگر از چیزهایی که باید در نظر گرفت، استراتژی بازاریابی محتوا است:

مخاطبان شما، جایی که باید به دنبال آنها بگردید و آنچه آنها می خواهند.
ایجاد شخصیت خریدار (که نوع مخاطبان شما را تعریف می کند) گام مهمی در فرآیند بازاریابی محتوا است.
گروه سشات تصمیم دارد تا به چند اشتباه متداول تولیدکنندگان و بازاریابان مبتدی محتوا اشاره کند.
هر کسی اشتباه می کند اما دانستن اشتباهات بازاریابی محتوا می تواند به شما در جلوگیری از بروز آنها کمک کند:

  • عدم اشراف بر اینکه چه نوع محتوایی میخواهید تولید کنید.
  • یک برنامه نشر صحیح برای محتوای خود ندارید.
  • کپی کردن
  • محتوای شما تبلیغات ندارد.
    تولید و انتشار محتوای فقط دو انگشتر در چرخ بازاریابی محتوا است. اگر میخواهید مردم آنچه را که ایجاد کرده اید، ببینند و با آن ارتباط برقرار کنند، باید آن را تبلیغ کنید.
  • عدم بررسی نتایج
    شما نیاز به اندازه گیری نتایج، از قبیل تعداد سهام، ترافیک وب سایت خود، تعداد تولیدات، و … دارید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *