با خوانندگانتان در زمینه مشخص خودتان ارتباط داشته باشید

این جمله را از یاد نبرید : ” همه را نمی‌توان راضی نگاه داشت.”

انتظار نداشته باشید که همزمان بالاترین مرجع در شبکه‌های اجتماعی، رهبری فکری و اخبار روز باشید. حتی گوگل و فیسبوک هم اینگونه نیستند. بدانید که مخاطب شما برای هر بخش از محتوای مد نظر خود به جای متفاوتی مراجعه می‌کند و این هیچ اشکالی ندارد به شرط اینکه شما در زمینه ارزش مورد ارایه از طرف خود و روش خود برای جذب مخاطب، شفافیت داشته باشید.

برای آگاهی بیشتر در این زمینه به 10 درس از 10 برند برتر بازاریابی محتوایی مراجعه کنید.

نویسنده