با خوانندگانتان در زمینه مشخص خودتان ارتباط داشته باشید

این جمله را از یاد نبرید : ” همه را نمی‌توان راضی نگاه داشت.”

انتظار نداشته باشید که همزمان بالاترین مرجع در شبکه‌های اجتماعی، رهبری فکری و اخبار روز باشید. حتی گوگل و فیسبوک هم اینگونه نیستند. بدانید که مخاطب شما برای هر بخش از محتوای مد نظر خود به جای متفاوتی مراجعه می‌کند و این هیچ اشکالی ندارد به شرط اینکه شما در زمینه ارزش مورد ارایه از طرف خود و روش خود برای جذب مخاطب، شفافیت داشته باشید.

برای آگاهی بیشتر در این زمینه به 10 درس از 10 برند برتر بازاریابی محتوایی مراجعه کنید.

نویسنده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.