بازاریابی محتوا چگونه به خلق جهانی بهتر برای زندگی کمک میکند؟

بازاریابی محتوا چگونه به خلق جهانی بهتر برای زندگی کمک میکند؟

بله خلق جهانی بهتر!

این هم از اسرار بازاریابی محتوا است.
بازاریابی محتوا عموما به عنوان روشی برای متقاعد کردن مردم برای خرید محصولاتی که نیازی ندارند، ارزیابی می شود.

اما واقعیت این است که بازاریابی اصولی از طریق افزایش سطح آگاهی همگانی باعث می شود زندگی در سراسر جهان آسانتر شود.
فقط به این دلیل که یک محصول لزوما مربوط به یک فرد نیست، به این معنا نیست که به درد فرد دیگری در جهان هم نمیخورَد.
بازاریابی محتوا که گستره وسیعی از مباحث و تاکتیکها را پوشش میدهد، تازه ترین شیوه ای است که شرکتها میتوانند نشان دهند که مسئول آگاهی اعضای جامعه کسب و کار هستند.
و این به خلق جهانی بهتر کمک شایانی خواهد نمود.
محتوا به یک ایده تبدیل می شود : کارایی.

که شامل استفاده کارآمد از منابع شرکت، استفاده کارآمد از زمان مشتریان و استفاده کارآمد از پول در هنگامی است که محصول در نهایت خریداری می شود.
وبسایتهای تولید محتوا ، به شرکتهای تولیدی و خدماتی این امکان را میدهد تا محصولات خود، مارکهای خود و اهداف بلند مدت خود را توضیح دهند. این محتوا به مشتریان اطلاعاتی برای تصمیمات خرید میدهد.
علاوه بر این، به مشتریان اطمینان میدهد که مارکهای مناسب را به تناسب نیازها، شیوه زندگی و ارزشهای شخصی خود انتخاب نمایند.
گرافیکها و ویدیوها نیز به طور مشابه، اطلاعات را به طور مختصر و به صورت ساده و قابل هضم در اختیار شما قرار می دهند.

اغلب افراد برای تماشای ویدیو زمان بیشتری صرف میکنند تا خواندن وبلاگ یا خبرنامه.
تصاویر گرافیکی و ویدیوها همچنین اجازه می دهند تا یک داستان به صورت بصری و ملموستر ارایه شود.
ادعای قدیمی “یک تصویر از هزاران کلمه ارزشمندتر است ” را به یاد داشته باشید.

 

خلق جهانی بهتر با بازاریابی محتوا

خلق جهانی بهتر به کمک محتوا و آگاهی

 

هر کسب و کار از بازاریابی محتوا سود می برد. مشتریان نیز از یافتن یک محصول که متناسب با نیازهای آنها است، بهره مند می شوند، درنتیجه دایره تکمیل میشود!
بازاریابی محتوا کمک می کند تا افراد و شرکت ها نیازهای خود را بطور منظم شناسایی نموده و مطابق با نیازهای خود اقدام به خرید و فروش کنند.

برای برخی از کسب و کارها، بازاریابی محتوا صرفا به منزله فروش محصولات است.

اما برای دیگران ( معمولا برندهای مطرح جهانی )، بازاریابی محتوا رشدی مرحله به مرحله است که از آن به عنوان یک پلتفرم برای شروع بحث در مورد مسائل اجتماعی سراسر جهان استفاده میکنند.
به عنوان مثال مصرف کنندگان بیش از تولیدکنندگان متوجه مزایای استفاده از غذای سالم می شوند!

در همین راستا شرکت مکدونالد کمپین های مختلفی را برای کمک به آگاهی حامیان انتخاب های خود راه اندازی نمود.

کمپین ” آگاهی خوب است ” در بریتانیا بر منابع محبوب ترین آیتمهای مک دونالد متمرکز بود: برگرها، قطعات مرغ و سیب زمینی سرخ شده.
این کمپین سبب شد تا :

شایعات راجع به محتویات مواد غذایی مکدونالد اجازه بروز پیدا کند، روحیه نقدشوندگی را افزایش داد و نشان داد که به نظرات مشتریان خود اهمیت میدهد.
کمپین “غذای ما، سوالات شما” نگرانی های مشابه در ایالات متحده را مورد توجه قرار داد.

در حالی که این راهکار ممکن است لزوما منجر به تغییرات سریع نشود اما نشان میدهد که آنها به نگرانی های مشتریان خود گوش میدهند و تلاش میکنند تا آنها را حل کنند.
و در نهایت این که یک کسب و کار موفق ، محصولات خود را برای برآورده ساختن نیازهای مصرف کنندگان خود ترویج میدهد.

بنابراین جای تعجب نیست که گروه سشات معتقد باشد بازاریابی محتوا یکی از مراحل بعدی در تغییر جهان و خلق جهانی بهتر است.