راز اول بازاریابی محتوایی

راز اول بازاریابی محتوایی

مهمترین مطلب در مورد بازاریابی محتوایی، ایجاد ارزش افزوده است.و این مطلبی است که بسیاری افراد آن را از یاد می‌برند. زمانی که تبلیغات برای ما ارزشی ایجاد نکند، آن را نادیده می‌گیریم. برای مثال یک گرافیست به تبلیغاتی که در یک مجله در مورد گرافیک باشد به اندازه بقیه مطالب آن مجله توجه می‌کند به این خاطر که احساس می‌کند می‌تواند از این طریق ارزشی را به دست بیاورد و مطلب تازه‌ای را فرابگیرد اما همین فرد ممکن است به تبلیغات در زمینه‌های دیگر توجهی نکند.

اگر از روش ایجاد ارزش افزوده برای مشتریان خود اطلاع کافی ندارید از مشتریان فعلی خود بپرسید که چگونه محتوایی می‌توانست در زمانی که آنها به دنبال کالا یا خدمات شما می‌گشتند برایشان مفید باشد؟ آنها به شما خواهند گفت.

نویسنده