فضای مجازی دیوانه

فضای مجازی دیوانه

برای فردی که اولین بار به فضای اینترنت پا میگذارد ممکن است حجم عظیم داده ها و محتوا تصویری از یک فضای مجازی دیوانه و دیوانه وار را تداعی کند.

هنگامی که شما در جستجوی اطلاعاتی جدید وارد اینترنت میشوید، ناگهان احساس میکنید که با چقدر محتوا و مهمتر از آن، چند نوع ‘محتوای مختلف’ روبرو شده اید.

این موضوع میتواند بسیار گیج کننده و حتی وقت گیر باشد اما با ایده های جدیدی که گروه سشات به شما ارائه می دهد، راحت می توان از فرصت نفوذ ویروسها به جای محتوای موردنظر شما جلوگیری نمود و به بهترین نتایج در کوتاهترین زمان ممکن دست یافت.

ما در این نوشتار تصمیم داریم تا شما را با انواع مختلف محتوا که میتواند به شما در دستیابی سریعتر با خطای کمتر به اطلاعات موردنظرتان یاری رساند، آشنا سازیم:

Infographics یا نمایش بصری داده ها به کمک اشکال، نمودارها و تصاویر

یادداشتها

فیلم

کامنتها یا نظرات شخصی

بررسی محصولات داخلی و خارجی روی سایتهای فروش یا اطلاع رسانی

محتوای تولید شده توسط کاربر : هر گونه محتوای نوشته ها، ویدئوها، پست های وبلاگ و یا بحث های ایجاد شده توسط شما و همه که به طور کامل در دسترس شما است.

راهنماها

لیستها

ویدیوهای زنده live videos

پیوندهای صفحات – راه دسترسی برای خوانندگان برای رسیدن به سایر سایت ها / وبلاگ ها که شما لذت می برید یا توصیه می کنید، اگر به اشتراک گذاشته شود.

مطالعات موردی ؛ به طور خاص در یک کسب و کار معین برای نشان دادن اصل برند و یا خدمات رسانی

 

فضای مجازی

سایر محتواها در فضای مجازی

 

مشتریان : به مشتریان هر محتوا توجه کنید و برای دریافت اطلاعات کاملتر از طریق کامنتها با آنها ارتباط برقرار کنید.

مصاحبه ها

پرسش و پاسخ

توییت های جاسازی شده : یک قطعه از توییتر برداشته می شود که می تواند بر اساس ذائقه مخاطب، تاثیر گذار یا خنده دار باشد.

GIFS – کلیپ های کوتاه از فیلم های تلویزیونی یا سینمایی و فیلم هایی که کاربران اغلب درون متن قرار میدهند.

کتابهای الکترونیکی

پادکستها

اسلایدها

بازیهای انلاین

مسابقات

مجلات اینترنتی

پست های Pinterest – برای کاربران مبتکران هنر و صنایع دیگر.

Instagram Posts – برای جمعیتی جوانتر، اینستاگرام به معنای تصویری است که در کنار هشتگها قرار گرفته است و به معنی افزایش بازدید از صفحه شما است.

نقشه ها

پست های Micro Blog – پیام کوتاه و کوتاه “N” که کاربر را قادر می سازد تا به روز رسانی سریع را ارسال کند.

برای مثال توییتر فقط به شما اجازه می دهد تا از 140 کاراکتر استفاده کنید.

ویدیوهای موسیقایی

خلاصه کتابها

تصاویر مفهومی

تصاویر طنز

نقل قولها

Pdfs – بسیاری از فایلهای پی دی اف به شکل یک کتاب یا مقاله الکترونیکی هستند.

Disclaimers – به طور کلی یک صفحه در وبلاگ ها (به ویژه وبلاگ های وابسته به مد) قرار می گیرد تا درباره آگهی ها و آیتم های بامزه که ممکن است باب روز باشد، بحث کند.

اپلیکیشنهای موبایل

مقالات سفید : این مقالات، راهنماها یا اغلب گزارش هایی است که مشتریان بالقوه یا مشتریان دایمی را قبل از اینکه یک محصول یا خدمات خاص را انتخاب کند، به سوی تصمیم گیری آگاهانه سوق میدهد.

این موارد از جمله مهمترین منابع دسترسی به داده ها و محتوای موردنظر در فضای مجازی دیوانه و شلوغ اینترنتی می باشد که امکان دسترسی سریعتر و صحیحتر را فراهم میسازد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *