رقابت 40 تیم در رویداد دو روزه ماراتن تولید محتوای دیجیتال

رقابت 40 تیم در رویداد دو روزه ماراتن تولید محتوای دیجیتال

به گزارش ستاد خبری یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال؛ روزهای چهارشنبه و پنجشبنه؛ 24 و 25 آبان ماه، رویداد ماراتن تولید محتوای دیجیتال در یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال برگزار خواهد شد و طی دو روز 40 تیم به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت.

ماراتن تولید محتوای دیجیتال در دو بخش دانش‌آموزی و بخش آزاد برگزار خواهد شد و طی دو روز افراد به ایده‌پردازی و تولید محصول خواهند پرداخت و نتایج آن اعلام می‌شود.

این ماراتن در پنجمین و ششمین روز از برگزاری یازدهمین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال از ساعت 10 صبح تا 20 بطور یکسره برگزار می‌شود. در این ماراتن، موضوعات فرهنگی، هنری و اجتماعی انتخاب و به چالش کشیده و در نهایت راه‌حلی برای آن از سوی افراد ارائه می‌شود.

هدف از این ماراتن معرفی ایده‌های ناب و تبدیل آن به کسب و کار است. درواقع ایده‌ها در این ماراتن در صورت برگزیده بودن مورد حمایت قرار خواهند گرفت.

نویسنده

شاید این گفته از ویرجینیا وولف کفایت کند: گاهی در رویا دیده ام که روز داوری فرا می رسد و فاتحان و وکیلان و دولتمردان بزرگ برای گرفتن پاداش شان می آیند(با تاج ها و رداها و نام هایی که روی ستون های مرمرین حک شده است) و خدا ما را که کتاب به بغل می آییم می بیند، به پترس قدیس رو می کند و می گوید: «نگاه کن! اینها بی نیاز از پاداشند چون خواندن را عاشق بوده اند.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.