محتوا و ارتباط آن با بازاریابی

محتوا و ارتباط آن با بازاریابی

قبل از آنکه دریابیم بازاریابی محتوا محور چیست ابتدا باید به این سوال پاسخ دهیم که محتوا چیست یا بهتر است بپرسیم به چه چیز محتوا نمی گوییم؟

محتوای دیجیتال می تواند به صورتهای بسیار متنوعی تولید شود شامل : مقالات، مطالب بلاگها، مسابقات، نمودارها، کتاب الکترونیکی، پیشنهادات رایگان، بازی، راهنماهای مختلف انجام کارها، اینفو گرافیک، لطیفه، مطالب دانش بنیان، لیستها، موسیقی، اخبار، نظرات، پادکست، کوییز، خلاصه مطلب، اسلایدشو، تولکیت، کامنتهای کاربران، ویدئو، ویجت، ایکس ام ال فید، مرور پایان سال و کارتونهای خنده دار. هر کدام از این داراییها می تواند بخشی از بازاریابی محتوا محور باشد.

بازاریابی محتوا محور شامل ایجاد و پخش داراییهای دیجیتالی مذکور است به نحوی که به بهبود عملکرد کسب و کار کمک کند.

نویسنده