یکی از بزرگترین مزایای بهینه سازی محتوا این است که این احتمال را افزایش می دهد که افراد بیشتری ، فرصت بیشتری برای خواندن / مشاهده آن را داشته باشند و به این صورت تأثیرگذار گردد.
گروه سشات بر این باور است که تنها محتواسازی کافی نیست.
بلکه نوع محتوا و هدف شما از تولید آن نیز مهم است.
و به همین ترتیب، بهینه سازی و افزایش سطح محتوا نیز جزیی از کار حرفه ای هاست.
طبق آمار سال 2017 اقتصاد جهانی، یک فرد معمولی ، روزانه با 20 فرصت بازاریابی محتوا مواجه می شود.
اما مساله مهم این است که ما با بیست فرصت رایگان هر روز خود چه می کنیم؟
حتی دوستانی که در امر تولید و تامین محتوا مشغول هستند به کرّات ممکن است این فرصت را مانند پرنده ای وحشی که هر صبح بر شانه هایمان می نشیند ، از دست بدهند.
او به سرعت پر می کشد و دور می شود.
گوش به زنگ بودن برای آواز این پرنده است که مهم است!
مزایای بهینه سازی محتوا و تاثیر آن بر روند کار افراد
هنگامی که محتوای برند شما با موفقیت بهینه سازی گردید، به این معنی است که شما امکان افزایش محتوای خود را از میان این 20 فرصت، در هر روز افزایش داده اید.
در واقع یکی دیگر از مزایای بهینه سازی محتوا برای شما این است که این کار به شما امکان می دهد که نام خود را به عنوان رهبر یا مقامی معتبر در زمینه کاری یا صنعت خودثبت نمایید.
به عنوان مثال، اگر شما یک پست وبلاگ در “بهترین راه برای انجام X” ایجاد کنید و آن پست وبلاگ در نتایج جستجو به خوبی به چشم آید، چه خواهد شد؟
- پست شما هزاران بار در رسانه های اجتماعی به اشتراک گذاشته می شود و توسط بسیاری از وبلاگ های دیگر نیز پیوند می یابد.
به این طریق شما نام تجاری خود را با اقتدار و بهترین روش برای انجام X مورد توجه دیگران خواهید دید.
سرانجام این که محتوای بهینه شده محتوایی است که احتمالا بهتر عمل می کند.
هنگامی که شما بهینه سازی محتوا را انجام می دهید – به هر دلیل؛ تولید بیشتر ، رهبری و یا کسب مشتری بیشتر – احتمال بیشتری هست که ارزش بازاریابی محتوا را ببینید.
SEO شما بهبود می یابد و موتورهای جستجو راحتتر نام شما را پیدا می کنند.
افراد بیشتری از سایت شما بازدید خواهند داشت و احتمال بیشتری برای ادامه استفاده از آن در آینده وجود دارد.