چگونه یک تولید کننده محتوای خوب شویم؟

چگونه یک تولید کننده محتوای خوب شویم؟

بله، شما می توانید بدون توجه به میزان تجربه خود، یک تولید کننده محتوای خوب باشید. اما معمولا دو دلیل اصلی وجود دارد که مردم نمی توانند به این هدف برسند:
1. ترس: ترس هیچکس نمی شنود / نمی خواند / تماشا نمی کند.این ترسها  ناشی از ترس از درک تکنولوژی شما توسط دیگران است. به عبارت دیگر ترس از درک نشدن!

2. زمان: زمانی که من برای انجام کار نیاز دارم چقدر است؟! چند بار باید محتوای خود را به روزرسانی کنم؟

این ترسها در شروع کار بسیار رایج است اما بدترین چیزی که اتفاق می افتد چیست؟ شما در طی مسیر خود، چیزی آموختید؛ این که که چگونه محتوا را تولید کنید. هورا! یادگیری.

و شما داستان خوبی هم برای گفتن دارید که در محتوای تولیدی شما هویداست.

از سوی دیگر، تصور کنید مردم کار را دوست دارند و شما نیز هوادارانتان را دوست دارید.

اما پس از مدتی، شما با گروهی روبرو می شوید که قصد اخلال و خرابکاری و فروریختن اعتبار شما را داند.

حال چه باید کرد؟

گروه سشات برای شما پیشنهادات جالبی را تدارک دیده است.

با ما باشید.

 

ترفندهای قدرتمند برای یک تولید کننده محتوای خوب

یکی از مهمترین مزایا برای یک تولید کننده محتوای خوب این است که بدانید شما نیازی به مدرک تحصیلی یا گذراندن دوره های ویژه ندارید.

شما برای معرفی کارتان نیاز به رسانه های عمومی و دولتی ندارید.

حتی دوربینهای گرانقیمت یا نرم افزارهای عجیب و غریب و استودیوها نیز ضرورتی ندارند.

اکنون بدون نیاز به توضیح بیشتر، در اینجا 6 ترفند برای تبدیل شدن به یک تولید کننده محتوای خوب به شما تقدیم می کنیم:

1. نرم افزار وبلاگ نویسی رایگان.

رایگان همیشه خوب نیست بنابراین اطمینان حاصل کنید که همه گزینه ها را بررسی کرده اید.

شخصا، برای مدت زمان طولانی از Typepad استفاده کردم ولی آن را به WordPress تغییر دادم و اکنون واقعا آن را دوست دارم.

2. دوربین های با کیفیت و قیمت گذاری برچسب ها.

شما مجبور نیستید از دوربینهای حرفه ای و برندهای غول پیکر استفاده کنید.

شما می توانید ویدیوهای خود را به صورت آنلاین و یا پادکست ایجاد کنید.

و مانند هر چیز دیگری، شما همیشه می توانید در طول زمان و با گسترش کار، ملزومات خود را نیز ارتقا دهید!

3. شما نیازی به جدیدترین فناوریهای بازار ندارید.

به یاد داشته باشید اینترنت مانند یک نوجوان (14 ساله) است و نرم افزارها و سایر ویژگی های آخرین مدل برای مشتریان شیفته تکنولوژی طراحی شده است در حالی که کار با نرم افزارهای قدیمی تر همان نتیجه را به خوبی به شما خواهد داد.

 

تولید کننده محتوای خوب ؛ سشات

و دیگر چه؟

 

4. بدون بودجه تبلیغات؟ بدون مشکل!

شاید گمان کنید که برای تولید محتوا حتما باید بودجه عظیمی برای تبلیغات آماده کنید اما اینطور نیست.

اجازه دهید دنیا تصمیم بگیرد که چگونه از محتوای شما در سایت ها و شبکه های اجتماعی ( فیس بوک ، توییتر ، LinkedIn ) و استفاده کند. دلسرد نشوید و به بازخوردها توجه کنید و کاستیها را رفع کنید.

5. سن و نوع شخصیت مهم نیست.

شاید درونگراها برای نوشتن مناسبتر باشند اما برای ساخت ویدیوها یا پادکستها برونگراها عملکرد خوبی دارند.

پیر یا جوان، هیچ تعریف پیش بینی شده ای در مورد اینکه چه کسی می تواند یک تولیدکننده محتوای خوب باشد وجود ندارد.

6. کمال گرایی را فراموش کنید.

دستور زبان شما کامل نیست؟ شما در زمینه تولید ویدیوها به مشکلات عجیب برمی خورید؟ صوتهای پادکست شما حذف می شود؟ مهم نیست! محتوای باکیفیتی که با بازاریابی خوب ترکیب شده، همیشه برنده است.

و در نهایت این که:

اینترنت هنوز به قدر کافی بکر و وحشی است و فرصت به دست آوردن زمین برای شما در آن فراوان است، اما باید بدانید که مانند بسیاری از فرصت ها، این فرصتها هم روز به روز ضعیف تر می شود. در حال حاضر زمان تبدیل شدن به یک تولید کننده محتوای خوب فراهم است.

پس بشتابید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *