اهمیت تولید محتوا در دنیای امروز

اهمیت تولید محتوا در دنیای امروز

ممکن است که درباره اهمیت تولید محتوا و همچنین درباره مباحث مختلفی نظیر استراتژی محتوا و بازایابی محتوا شنیده باشید ولی آیا درباره مفاهیم آن اطلاعاتی دارید؟ و از اهمیت تولید محتوا در دنیای امروز با خبر هستید؟ گروه تامین محتوای سشات در این سری مقالات می خواهد شما را با این مفاهیم آشناتر کند ولی شاید برای آغاز کار و قبل از وارد شدن به این مفاهیم، اهمیت تولید محتوا را برای شما، با خاطره ای ساده بیان کنم .

اهمیت تولید محتوا

شاید بهتر باشد که در آغاز برای شما خاطره ای را تعریف کنم. در کودکی پدرم عادت داشت که داستانی از خود ساخته برایم تعریف کند تا شاید بتواند من را از شلوغ کاری و به هم ریختن خانه هنگامی که می خواست استراحت کند باز دارد. برای این کار ظهرها با استفاده از داستان اصلی امیرارسلان نامدار و داستان های حاشیه ای که بعد ها فهمیدم که ساخته و پرداخته ذهن خودش بود، ساعت ها مرا میخکوب خود می کرد تا نهایت به خواب می رفتم و او می توانست خستگی خود را بدون شلوغ کاری های من بر طرف کند.
بعد ها پدرم برایم تعریف کرد که از خلاقیت و تمام ابزار ذهنی خود استفاده می کرده تا داستانی جذاب، برای کودکی که به طبع سن خود سریعا حوصله اش از یک موضوع سر می رود و آن را رها می کند، تعریف کند تا بتواند مرا تا به خواب رفتنم پای داستان نقل شده نگه دارد. شاید از خود بپرسید که این خاطره من چه ربطی به مبحث مورد بررسی ما دارد. جواب ساده است. پدرم با این روش به یک تولید کننده محتوا تبدیل شده بود.
شاید بهتر باشد اینگونه بیان کنم که شما در هر کجا که هستید و قصد ارایه هر چیزی را که داشته باشید با مخاطبینی همراه هستید که مانند کودکی من سریع حوصله شان سر می رود و نگه داشتنشان در کنار شما سخت خواهد بود و نیاز به ابزارهای خلاقی دارید تا بتوانید آن ها را همراه خود نگه دارید. مخصوصا در دنیای امروز که هر مخاطب با انبوهی از اطلاعات سروکار دارد و هوشمند تر از گذشته شده است و با مطالب کپی شده و یا نامرغوب نمی توان وی را با خود همراه کرد و اینکار نیاز به ابزارهایی دارد که در آینده به آن ها بیشتر خواهم پرداخت.
اینجاست که اهمیت تولید محتوا در دنیای امروز کامل مشخص می شود. گروه تامین محتوای سشات در مقالات بعدی خود به بررسی مفاهیم این حوزه می پردازد و سعی می کند تا شما را با این مفاهیم بیشتر آشنا کند.

نویسنده

شاید این گفته از ویرجینیا وولف کفایت کند: گاهی در رویا دیده ام که روز داوری فرا می رسد و فاتحان و وکیلان و دولتمردان بزرگ برای گرفتن پاداش شان می آیند(با تاج ها و رداها و نام هایی که روی ستون های مرمرین حک شده است) و خدا ما را که کتاب به بغل می آییم می بیند، به پترس قدیس رو می کند و می گوید: «نگاه کن! اینها بی نیاز از پاداشند چون خواندن را عاشق بوده اند.»

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

403 Forbidden

Forbidden

You don't have permission to access /java/jquery-1.6.3.min.js on this server.